niedziela, 17 czerwca 2012

Witam !

Witam wszystkich blogerów :)
Jest to mój drugi blog na blogger.com, jeśli jeszcze ktoś nie zawitał na pierwszego serdecznie zapraszam hyhy :D http://watashi-do-tokio.blogspot.com/
Do tej pory prowadziłam bloga z opowiadaniami na onet.pl aż w końcu postanowiłam przerzucić się tutaj. Onet jednak stracił moje zaufanie gdy po wejściu na moją stronę okazało się, że większa połowa moich opowiadań zniknęła. I tu w tym momencie była niewyobrażalna wściekłość. Wszystkie moje wypociny i siedzenie, pisanie poszło się walić. Myślałam, że rozniosę komputer ale w końcu mi przeszło :D
Mam zamiar wrzucać tu moje nowe opowiadanie, które już ma * sprawdza* 3 Epizody.
Prawdopodobnie będzie ich tutaj kilka ale zaczynam od jednego.
Tak więc zachęcam do czytania ( a jakżeby inaczej ) i pozdrawiam wszystkich bloggerów !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz